29 november 2006

Bazoueira

Fick en kommentar från en av tjejerna på underbara butiken Öös angående ytterligare ett event i morgon kväll (japp - torsdag, liksom Wardrobe, Neu samt utöver detta Sofo-nights med kvällsöppet i en massa affärer) på butiken Bazoueira, Bondegatan 70, Stockholm: "har händelser i sin butik på torsdag. Camilla Norrback kommer och berättar om sin filosofi kring märket ecoluxury. (19.30, tror jag..) Vin och dj. Och 15% rabatt på Camilla Norrbacks höstkollektion. Nice tycker jag!" Det tycker jag också och prickar för ytterligare en "hållplats" på morgondagens kvällstur.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, mycket nu alltså - och sååå lite tid. Puss och tack än en gång. Du är en pärla - men tyvärr har jag inte pengar till övers. PUSS.

Smartasmia sa...

Nej, gumman - helt mitt fel; jag är lite väl impulsiv ibland;-). Har full förståelse för tomma plånböcker...och har ung. samma problem själv för stunden...varför har alla butiker kanonerbjudanden nu när man måste hålla sig?... Hur som helst du är mer än välkommen - och jag har precis mailat gulliga Anna och tackat nej. Det blir fler tillfällen:-)

Anonym sa...

Då ses vi där ikväll alltså? Trevligt! Hela ÖÖS gänget ska på Rookies möte först, men sen bär det av mot Bazoueira.

Smartasmia sa...

Karin: Japp - ska försöka hinna dit en runda ikväll och förhoppningsvis syns vi då:-)