01 december 2006

Dagens

Hmmmm.....tänkte egentligen inte ha någon "dagens outfit" eller dyligt, men kommer att köra det ibland ändå - kanske kan det inspirera mig att återanvända något - eller att sluta att använd något för den delen - eller vara någon slags inspiration för er där ute:-). Hur som helst kommer jag vid dessa tillfällen att kalla dessa "outfits" för kort och gott "dagens". Så är det. Så här ser jag ut idag:

Foto: Herr Boudoir

Har på mig en stickad klänning från HM - och ett par tights från Filippa K.

6 kommentarer:

shittyweekend sa...

Fan va jag ångrar att jag inte köpte den klänningen! jätte fin!!

Smartasmia sa...

Tänker inte strö extra salt i dina sår...men den är verkligen fin! Tack för kommentar och välkommen till min blogg:-)

Anonym sa...

otroligt söt top/klänning! måsdte nog ta mig en tur till HM.. ;)

Smartasmia sa...

Em: jag håller tummarna för att ngt HM har den kvar (kan tänka mig att det blir tufft - det var svårt att få fatt i den redan för nästan 2 månader sen när jag köpte den)....men skam den som ger sig. Tack för din kommentar, förresten:-)

Anonym sa...

Jag gillar verkligen den klänningen!/Ella

Smartasmia sa...

Ella: tack - och tack för kommentar:-)