03 december 2006

Dada's Diamonds 1-årsjubileum

Dada's Diamonds har ju haft 1-årsjubileum och jag var självklart där och hälsade på den überduktiga designerna bakom - Ida Forss och Kajsa Öberg. De är så bra, nyskapande och skickliga att de gick och vann årets Rookies, vilket jag personligen tycker var ett klokt val! Så här inför jul (hrmpfh...) unnade jag mig själv en liten julklapp - örhängen från deras kollektion "Simply Dada's Collection".

Under lördagen bjöds det på teparty a la Alice i underlandet i den lilla vackra butiken på
Timmermansgatan 35, Stockholm. Tillägg: bry er inte så mkt om att kolla in min albylljusa hudton jämfört med den infällda bilden från Dada's Diamonds hemsida...;-).

Foto: Herr Boudoir; infälld bild från Dada's Diamonds

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, supersött halsband. Heja.

Smartasmia sa...

Kerstin: tack! Och jag tolkar din kommentar som "örhängen", va;-) Favvosnuttan där:-)

a spoonful of mint sa...

Vad fint det var. Föreställer det en mustach?
Eller är det bara i min fantasi...

Smartasmia sa...

Yeh-yeh girl: japp - visst är det en muche:-) Välkommen till min blogg och tackar för kommentar!

Smartasmia sa...

Marinamode: this is the third time you leave a comment here; you are more than welcome, but this is the third time you ask me to look at your shoes...which I did...and unfortunatelly didn´t like that much. Take care - and separate all the different blog comments to different blogs that you make, please:-)