11 december 2006

Kartago

I lördags gick jag på Mosebacke i Stockholm där Kartago hade seriealbumssignering och mingel med författarna Lise Myhre (Nemi), Charlie Christensen (Arne Anka), Nina Hemmingsson (senaste album: "Jag är din flickvän nu") och Martin Kellerman (Rocky). Tack så mycket för tipset, Hanna!

Tog med mig sambo och gick dit utan att ha några shoppingplaner. Fast så blev det ju inte. När vi gick därifrån följde 4 album snällt med oss hem. Det bästa av allt var att de var signerade av sin respektive författare:-). Jag är lite stolt över sambo som - trots sin halvnördiga inställning till dessa album och deras författare - faktiskt bad Rockys "husse" att skriva "till Mia". Och att faktiskt få en egen liten Rocky som säger "snygging" till mig!

Resultatet av inköp - och de finfina signeringarna - kan beskådas nedan:


Foto: Smartasmia



Foto: Smartasmia

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, vad trevligt med signerade ex. Kram.

Smartasmia sa...

Japp - känns helt OK:-) Och kram tillbaks!

Anonym sa...

Jag var ond och köpte bara Rocky och Arne Anka, trots att jag får superextrabilligt då jag jobbar en del med Kartago. Men de andra hade jag redan :I förstås! Kul att du gick dit, du har bra boksmak också ;)

Jag tyckte att det var sött hur Martin Kellermans gudson satt och ritade på en av hans böcker så att hela framsidan blev silvrig och var helt överlycklig!

Smartasmia sa...

Hanna: det är inte ont - det är förnuftigt:-). Höhöhö...ja - jag såg ngt litet som var och klängde runt författaren i fråga:-)

Anonym sa...

I vanlig ordning är jag grymt avundsjuk

Smartasmia sa...

Hotness: lovar att säga till om det blir fler signeringar:-)