06 februari 2007

Dagens

Foto: Smartasmia


Det blir ett "Dagens" idag också ta mig tusan.

Denna tisdag i början av februari är det gudbarnet Puff som gör oss den äran. Puff är en rackare på att dansa och håller t o m egen danskurs. Dagens beklädnad är faktiskt från i lördags när Piff och Puff gjorde Smartasmia glad med ett "över-helgen-besök". Det påminner mig om 1997 när jag cyklade omkring med min gröna beachcruiser med liknande bagiga bracker, munkjacka med huva och håret i två pippilottatofsar. Du är jättefin där, Puff!

Bracker från Levis. Tröja någonannanstansifrån.

6 kommentarer:

Mary Lady Luck sa...

Vilket fint hår!!

Anonym sa...

Jope - ska hälsa henne det:-)

fruitcocktail sa...

Ja verkligen fint hår! Eftersom jag inte är riktigt vaken ännu tänkte jag först att det var du och blev riktigt förvånad över att du helt plötsligt hade långt hår;)

Smartasmia sa...

Fruitisen: hehehe..så kan det gå. Nej, jag har fortfarande min blonda page här...sist jag kollade i a f. Vet ju aldrig i min ålder;-)

Anonym sa...

Du ser snyggig ut. Visste inte att du hade långt mörkt och blankt här. Fint!

Smartasmia sa...

Käthe: hehehe..kan bero på att det inte är jag, då;-) Men jag tror att fröken Puff blir glad!