23 februari 2007

Gottåblandat


Tjihooo. Det är ju snart helgigen och Smartasmia drar på smilbanden lite extra. Tänkte ge er en liten butiksuppdate.

Nätbutiken Design Sverige har en alldeles förträfflig tävling nu under helgen som kommer. Om du lägger en order någon gång under helgen deltar du automatiskt i en utlottning om ett "gift card" värt 500 SEK. Inte illa. Hos Branten har vårnyheterna börjat trilla in. Finfina sådana. Hos Shopaholic har också vårnyheterna börjat trilla in rejält. Medlemmar har dessutom 10% rabatt t o m den 28/2 där.

Smartasmia går ofta förbi Hökens gata 7 i Stockholm och kan därför (bl a) rapportera om att i den eminenta butiken Wardrobe Stockholm ramlar vårnyheterna in för fullt. De erbjuder även skickning av order. Glöm inte heller bort den pågående sko-rean hos nätbutiken Lily of the Valley.

Så är det.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad taskig du är. :)) Du blev jag riktigt shoppingsugen.

Smartasmia sa...

Käthe: hehehe...och snart är det ju mars:-) kramelitjipp..?

Mill sa...

Tjo! Då måste jag ju ta och gå igenom sortimentet från Design Sverige. Med den servicen beställer jag mer än gärna.

Smartasmia sa...

Mill: tjo på dig också sötnosen:-)

Anonym sa...

Ja, det rycker i klicka-hem-fingret!! :) Tur att Wardorbe STockholm har sån service att de skickar hem.

Smartasmia sa...

Mia: jag har också problem med det-ryckande-fingret-sjukan...;-) tjipp

Stina (Klädstrecket) sa...

Var inne en sväng på shopaholic. Det nyinkommna där låg liiiiiite över min plånbok! :)

Har lust att åka till el stockholmo snart och shoppa... Skulle styra kosan mot Carin Wester butiken på direkten :)

Mary Lady Luck sa...

Herregud vad mycket rea det finns! Men men, jag har gömt plånboken för mig själv, ska jobba som en myra och sen ska jag köpa mig något fint. Hoppas alla andra hittar fina fynd!

Smartasmia sa...

Stina: heheh...över min nivå också, sannerligen. Om du är på väg hitåt vore det kul om du hojtade till:-)

Mary: japp - reor är inte alltid av godo...:-) även jag måste spara - hur väl det än rycker i shoppingådran. tjipp

Linda K sa...

låter livsfarligt ju! jag borde spärras in :D

Smartasmia sa...

Linda K: heheheheha...japp - arrestera oss bägge två i så fall:-)

Kerstin sa...

Vilka bra saker du skriver om. Jag är speciellt sugen på 500 spänn hos Designsverige :)

Smartasmia sa...

Kerstin: tack hjärtat:-)