12 februari 2007

Vernissage

Poster: Öös


Nu när modeveckan dragit igång i Stockholm finns det säkerligen flera av er där ute som inte har någon inbjudan till alla dessa olika event som pågår - och egentligen inte är för allmänheten, utan bara för press och branschfolk.

Som Miashopping redan skrivit finns det dock några event som är öppna för allmänheten som ni kan hitta här.

Ytterligare ett kul event om du bor i Stockholm är ovan vernissage som äger rum imorgon tisdag på butiken Öös. Passa på tillfället och spana in de fina kläderna i butiken när du ändå är där!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket trevligt tips! Jag är ju faktiskt i stan då, så det kanske kan bli ett litet besök om tid finnes. Och jag väntar med spänning på de röda byxorna och din Agneta-rumpa ;)

Anonym sa...

vaa? hade ingen aning om att de skulle ha vernissage där? yee... måste gå

Kerstin sa...

Mycket bra med event för allmänheten. Trist att de glöms bort...

Smartasmia sa...

Shopoholychic: hehehe..snart så..snart så... Och då måste du kontakta mig innan - om jag hinner dit - så att jag får hälsa på dig:-)
Fröken främling: välkommen hit; kul att du kommenterar:-) Jomenvisst är det vernissage där. Kul om du tittar in:-)

Kerstin: visst är det lite fel att "allmänheten" inte får chans att ta del av modeveckan - så det är ju jättebra att några satsar på lite alternativa tillställningar! Tjipp

Mary Lady Luck sa...

Jag har traskat förbi Öös flera gånger, men det har alltid varit stängt tyvärr.. Vill ju in och kika :)

Smartasmia sa...

Mary: ypperligt tillfälle imorgon om du kan/vill. Maila mig el. lämna kommentar om du ska gå! Tjipp