13 mars 2007

Favoritblogg?


Det pågår tydligen en tävling på Aftonbladet för modebloggar där det gäller att ha fått så många individuella val till en favoritblogg som möjligt hos Bloggportalen.

För att kunna anmäla en blogg som favorit där gör du så här:

Först måste du vara medlem. Därefter måste du vara inloggadBloggportalen. Sedan gör du en sökning från startsidan på Bloggportalen och söker under "sök blogg" - inte den andra sökfunktionen. När du hittar den blogg du söker efter går du sedan till den "detaljerade" beskrivningen av bloggen och där till höger högst upp har du en markering som är klickbar där det står: "Anmäl som favoritblogg". Där klickar du. Klart!

Smartasmia har nog dessvärre ingen chans att vinna - även om en New York-resa (1:a-priset) är väldans lockande - men vill här passa på att slå ett litet slag för att Du som läser min blogg väldigt gärna får ge den en "favoritblogg-markering" på Bloggportalen. Då blir jag väldans glad! Samtidigt var denna tävling en nyttig påminnelse för Smartasmia att också gå in och markera mina favoritbloggar, så det är just vad jag tänker göra nu.

7 kommentarer:

Stina (Klädstrecket) sa...

Tack för att du markerat mig mia! Ska göra det samma med dig, men det dröjer ett par dagar. Hoppas det är ok.

kram!

Smartasmia sa...

Stina: heheeh...du är välkommen - och självklart är det OK - det var inte menat som ett krav att anmäla, men som jag skrev skulle jag självklart uppskatta:-) tjipp sötnosen

Anonym sa...

Klart jag lägger till dig som min favorit! :)

Smartasmia sa...

Käthe: tack liten sötnos:-) tjipp

Anonym sa...

Åh, en New york-resa är ju aldrig fel... jag är inte medlem på bloggportalen, är det krångligt att bli det eller?

Anonym sa...

hrm, varför kom inte min URL med i kommentaren?

http://benedictus.webblogg.se

Smartasmia sa...

Benedictus: nej - det är enkelt; följ bara instruktionerna på sidan. Tack för kommentar, förresten; blogspot kan strula lite ibland - antagligen därför din URL inte kom med först..sorry:-) Ha det bra!