22 mars 2007

Miteutmanad

Foto: Smartasmia


För ett tag sedan blev Smartasmia utmanad av Mite-bloggen (fröknarnar Tess och Mia) att visa min senast använda handväska och dess innehåll. Det tog ett tag, men ovan ses det kanske inte alltför exalterande resultatet.

Väskan: min polare i grått, Herr Boris, från Mike & Chris, inhandlad hos Shopaholic; innehåll: för tillfället - förutom någon mal - en Toy (erhållen av trevlig promotare för Samsung på Modeveckan i Sthlm), en miniförpackning Fishermans Friend samt det suveräna läppstiftet från Smashbox.

Japp...mer spännande än så blev det alltså inte....för ögonblicket i a f.

8 kommentarer:

Annie - PD sa...

Vilken ordning i väskan du har... Erkänn - du städade innan! ;D

Väskan var kanonfin och nu måste jag nog testa det där läppstiftet...

Smartasmia sa...

Annie: hehehe..nej - på heder och samvete...har helt "fritt från akademikerkaos" i handväskan...däremot min pluggväska...ojojoj. Japp - läppstiftet är super! tjipp sötnos

Mary Lady Luck sa...

Dagens röst hafva blifvit lagt på Eder :)

Smartasmia sa...

Mary LL: aha! I äro kluven i knyt av ödmjukaste gunst min sköna mö! Tjipp och kram

Anonym sa...

Roligt att du antog!!
Nu hoppas jag att fler hakar på!! Får nog själv öppna min väska, eftersom svägerskan gjorde det först. :)

Smartasmia sa...

Mia: du är välkommen:-) Och gör det! Tjipp

a spoonful of mint sa...

Läppstiftet var väldigt snyggt, hylsan i alla fall...

Smartasmia sa...

Yeh-yeh girl: hepp - den är väldans fin:-) och färgen är helt ok..typ nude:-) tjipp