30 mars 2007

Present

Foto: Smartasmia


Du har väl inte glömt bort att Monokel. deltar för fullt i Aftonbladets tävling "Sveriges Bästa Modeblogg"?

Smartasmia har inte glömt bort det och jag tackar för alla eventuella röster! Det kom en påminnelse om tävlingen på posten idag också...i form av ovan present från Nokia Nseries till de som är med i finalen. Helt OK överdimensionerad börs som neccessär och i finfint silverfärgat nylontyg. Tack!

Röstar på Monokel. gör du genom att klicka på länk nedan och sedan bocka i "Monokel" på länkadressen. Tack igen:-)

Sveriges bästa modeblogg

15 kommentarer:

Johanna sa...

Jag hoppas verkligen att det går bra för dig i tävlingen. Kam och trevlig helg.

Lolita Loco sa...

Har röstat två gånger nu. hehe.

Tack för kommentaren, man är aldrig så ensam som då och en kort kommentar på en blogg kan hjälpa en att lite lättare ta sig genom dagen...tänka sig va? =)

Hemma nu, kaffet är bryggt, mjukisbyxorna på och nu ska här surfas så det skvätter om det! Hjärnaktivitet=noll! =) =)

stor kram

Smartasmia sa...

Johanna: hej vännen:-) Tack - och kram tillbaka där!

Lolita Loco: Åhh..tackar så väldigt mkt:-) Och jag vet - det var säkert ingen slump att jag såg ditt lilla inlägg där;-). Skönt att höra att du är hemma nu - och i mysbrackorna. Bamsekram tillbaka förstås:-)

Käthe sa...

Hihi, det kanske är en necessär. Jag trodde kuvertväska men den blir ju perfekt som necessär. Eller som extraväska så man lätt kan flytta över till olika väskor.

Mill sa...

Yes, tänkte också necessär när jag fick min, men den kan nog funka som väska också om den får stå en stund med lite grejer i så att den formar sig lite snyggare.

Annie sa...

Min väska var väldigt knölig men som sagt, den rätar nog ut sig :)

Smartasmia sa...

Käthe: hehehe..jag tror den kan funka som vad som:-) tjipp snyggingen

Mill: japp - den behöver stå till sig lite:-) tjipp lillsnuttan

Smartasmia sa...

Annie: samma här:-) Kram

yeh-yeh girl sa...

Va har ni fått väskor!?

Smartasmia sa...

Yeh-yeh girl: jope - men jag är tämligen säker på att fröken kommer att få en också. Alla finalisterna skulle få en:-) Kram

Sara sa...

klart jag inte har glömt! jag röstar för fullt! Oväntade presenter är ju alltid välkomna. Den ser fin ut!

yeh-yeh girl sa...

Fast å andra sidan har dom väl inte min address...

Smartasmia sa...

Sara: tack så in i skogsmyllan, sötflickan där:-) Och yepp - presenter åt folket!

Yeh-yeh girl: ajaj du...kanske ska höra av dig till dem; maila mig så kan du få kontaktinfo dit:-) tjipp

yeh-yeh girl sa...

Äsch, det är dom som ska jaga mig inte tvärtom.

disa sa...

太極峽谷,磐石營地,九族文化村,風櫃斗,雅築沙里仙溫泉,蛇窯蟬說,合歡山,嘉南八卦窯,糯米石橋,震災紀念公園,芙蓉瀑布,水鳥保護區,牛耳藝術渡假村,敷榮堂,登瀛書院,木屐蘭溪谷,木生昆蟲館,泰雅渡假村,惠蓀林場,水沙連古道,台一生態教育休閒農場,清境農場,生態農場,豐年靈芝菇,錦吉昆蟲館
奧萬大,埔里酒廠,埔里鯉魚潭,中台禪寺,台灣地理中心碑,九族文化村,玉山國家公園,合歡山,日月潭,田尾公路花園,新百果山,鹿港龍山寺,台灣民俗村,鹿港天后宮,溪頭森林,廬山溫泉,草嶺風景區,劍湖山世界,北港朝天宮,三條崙海水浴場,夏威夷,池南森林遊樂區,鯉魚潭,太魯閣,秀姑巒溪,長春祠,大佛風景區,東勢林場,古奇峰,五指山風景區,海水浴場,六福村,秀姑巒溪,石梯坪,磯崎灣,掃叭石柱,七星潭,小叮噹科學園區,大聖渡假,三義木雕博物館,谷關風景區,武陵農場,大坑風景區,亞哥花園,崎頂海水浴場