15 mars 2007

Smock

Foto: Minimarket


Ahh. Svårt att ta in, men det börjar nästan kännas som om våren tagit beslutet att undertrycka Herr Bore ett tag till...kanske permanent..? Smartasmia hoppas så.

Svenska Minimarket får inleda denna torsdag med ett mycket stiligt exempel på ypperlig sykunskap i form av ovan smocksydda jacka. Priset ligger på 2000 SEK. Högt? Ja....men med detta arbete bakom ändå rimligt. Jag är nog mer imponerad av denna jacka än den nu ganska hypade (dock finfina) blomjackan som går loss på över 3000 SEK.

Förresten: skickar ett stort "Lycka till" till min plastsyster på hennes "kakuppdrag" idag! Rock´n roll sistah.

10 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, jag älskar bilden och posen - lovely :)

Smartasmia sa...

Kerstin: häpp:-) påminner mig om min kommande sommar! tjipp

Stila sa...

Ha inte för höga förhoppningar på våren nu... Just nu är glaset halvtomt och jag inväntar bakslaget!
Men jackan var fin!

Smartasmia sa...

Stila: heheheh...anar jag en liiten pessimism där, månne? Måste nog erkänna att jag är med dig där..även om jag hoppas på att våren faktiskt är här. Ha det så bra:-) tjipp

Mill sa...

Ah, visst är det härligt med vår!

Finfin jacka!

Smartasmia sa...

Mill: japp - jag är tokkär i våren...och jackan gillar jag:-) tjipp sötnosen

Annie - PD sa...

Minimarket gör så fina prylar och bilden var störtcool. Så vill jag också sitta i vår :D

Smartasmia sa...

Annie: jag med..jag med:-) tjipp

Anonym sa...

Gillar Minimarkets design!!

Smartasmia sa...

Mia: jag med:-) ha en skönskön torsdag!