29 april 2007

Budgetförslag

Foto: Matches Fashion, Wardrobe Stockholm; kollage: Smartasmia


Philip Lim är en het gosse i år om än något dyr. Ovan cardigan har jag haft med tidigare i kollage. Priset på denna snygging i mörkblått (övre) ligger på 367.67 Euro hos Matches Fashion.

När Smartasmia var inne och hälsade på fröken Ida (för dagen) på Wardrobe Stockholm i fredags passade jag på att kolla in det nyinkomna - bl a från Djuna Paris. Ovan cardigan (nedre) i mörkgrått från detta märke är väldans fin i verkligheten - och framförallt skön. Här är priset 1200 SEK.

7 kommentarer:

Anonym sa...

De är snarlika...snygga iallafall! :)

Missy sa...

Bra tips där, och en finfin cardigan! :)

Smartasmia sa...

Mia: visst är de! tjipp:-)

Missy: agree:-) tjofröken

Sincerely Johanna sa...

Du ser det lönar sig att besöka Wardrobe. De ligger så bra till prismässigt tycker jag. Bra service och härligt utbud. Kram

Smartasmia sa...

Johanna: japp - de är kundvänliga:-) Kram tillbaka

Anonym sa...

Snyggt, ska nog ta en sväng förbi wardrobe när jag är i sthlm :)

Smartasmia sa...

Jenny: japp - jag rekommenderar! tjipp:-)