14 oktober 2008

Dan före dan före..


Det är väl nu - såhär en två dagar innan Veckorevyns Blog Awards 08 - som det är meningen att undertecknad ska ha värsta "kläd-, hår- och ev. andra ångestar". Men jag tyar inte. Är ändå ingen klänningstyp. Eller "klä-upp-sig-för-gala-typ". Kan ju för stunden dessutom skylla på min förkylning...eller vad det nu än är. Och det faktum att jag imorgon har en "date" med en professor angående ett ev. samarbete. Det får ha prio ett.

Fast lite, lite stressad känner jag mig nog ändå. Rösta gärna ändå på Monokel. Kategorin är "Guldpennan" och om man så vill "Bästa blogg".

10 kommentarer:

Annie - PD sa...

haha :D Jag känner mig inte heller klädstressad. Vad har hänt med oss?! kram vännen

Smartasmia sa...

Annie: hehe..jag tror att det är ett sundhetstecken så gott som något:D kram själv, bah

Anonym sa...

vilken tur att jag inte ska ga sa att jag slipper kanna mig stressad ;)
Hoppas du vinner! det tyrcker jag du ar vard

Smartasmia sa...

Mothersvea: jag kan ta med mig dig i min ficka:D Det vore lattjolajbans att få sällis av dig. Och tack igen - du är en sötnos, du!

Peace in mind sa...

Du sa det, ett sundhetstecken! Kram o lycka till:)

Smartasmia sa...

PIM-skan: en jättekram tillbaka:D Fast sa jag att vi hyrt hummerlimosin och ska ha en omröstning om vilken skumpa vi ska dricka och är klädponsrade och...så? :-)

Var dags glimtarn sa...

Ibland måste flärden få flöda :) Best of luck och hoppas framför allt ni får himla himla kul!

Smartasmia sa...

VDG: ahh - stort tack till en riktig sötnos där:D

spoonful sa...

Och jag är inte heller klädstressad, skönt. Håret däremot är en annan femma, men det är det ju alltid.

Smartasmia sa...

Mintskedskan: hå-hår-ja-ja:-)