17 november 2006

Helgen

Helgen är snart här! Bor du i Stockholm kan du bl a välja på följande förlustelser:

  1. Headbanga sönder huvudknoppen till Iron MaidenGloben
  2. Gå på Lambretta club pub på Sjöhästen:-)
  3. Gå på gatan....alltså ta en promenix i det förhoppningsvis finfina vädret
  4. Ut och shoppa....Smartasmia rekommenderar Bröderna Erikssons Dammode denna helg:-)
  5. Baka lussebullar, drick massor av varm chocklad och tänd ett ljus för böveln
  6. Gå många ggr på Pet Sounds Bar...rekommenderas speciellt till Helena;-)
  7. Ta det lugnt och slappa järnet

Häpp...nu börjar min helg i a f = tar bloggpaus en stund.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg! Bröderna Erikssons Dammode är en underbar butik som jag besöker alldeles för sällan.

Smartasmia sa...

Miashopping: håller fullständigt med! Ha en jättebra helg själv:-)

Anonym sa...

Ja du...tror jag håller lite låg profil i helgen...;). Jag har fått min mamma att besöka Bröderna Eriksson, hon tyckte affären var nice. På onsdag ska vi gå dit tillsammans.

Smartasmia sa...

Helena: vad kul att du tar dit din mor - faktum är att jag också ska ta med mig min sådan dit fast på torsdag förmodligen:-).