15 december 2006

Helgigen


Det har ju faktiskt gått och blivit fredag igen. Time flies. Inför helgen rekommenderar Smartasmia följande:


1) VälgörenhetsgalaLava, Stockholm

2) Var snäll mot någon - om ingen annan så mot dig själv

3) Så här inför jul - ring upp en gammal kompis/ngn ur din familj/ngn gammal lärare och kolla att allt är OK

4) Käka lussebullar så det sprutar ut genom öronen!

5) Jag ska åtminstone inte besöka detta arrangemang! Jag ryser fortfarande vid tanken på att hon dök upp som ett svårsmält "överraskningsmoment" tillika förband till "mymainman" herr Cash (tack till mamma och pappa för att ni "hjärntvättade" mig med hans musik när jag var litenliten och genom detta fick mig att gå från idogen Cash-hatare till dito älskare:-)) den 19 juli 1997 på konsert i Borgholms slottsruin.....

5 kommentarer:

Mill sa...

Tänk om alla kunde lyda dina råd. Vilken toppenhelg det skulle bli då! Jag ska absolut göra det!

Smartasmia sa...

Mill: låter helt OK för mig:-) Ledsen om jag sårat ngt med Carola... Ha en skön helg, Mill!

Kerstin sa...

Åh, vilka bra förslag. Dessvärre kommer jag att stanna inne och vänta ut febern. Kram.

PS Som du ser kan jag ÄNTLIGEN kommentera hos Betablogger. Jiiipii...

Anonym sa...

OK, jag ska köra på en 3:a och en hmmmm 2:a

Smartasmia sa...

Kerstin: lilla snuttepluttan - Smartasmia säger: japp - feber = du SKA ta det lugnt! Hoppas att du får en hyfsad helg i a f. Underbart att ha dig tillbaka hos kommentarerna här igen:-)

Hotness: bravo! Ha en jätteskön helg:-)