27 december 2006

Till salu



Jag har tidigare bloggat om min finfina oversized väska från Alice & Sens som tyvärr blivit stående i min garderob p g a mitt dilemma med stora väskor. Till råga på allt gick ju Smartasmia och vann en annan stor väska från Fifth Avenue Shoe Repair häromsistens, vilket ger en stark misstanke om att det kommer att dröja ännu längre innan jag börjar använda min Alice & Sens-väska - och detta är stor skam!

Därför ger jag nu Dig möjligheten att köpa denna
Alice & Sens-väska till det högst facila priset om 799:-, vilket är 100:- mindre än jag själv köpte den för genom erbjudande i Club ELLE tidigare i vinter och hela 400:- mindre än vad väskan kostar i butik. Ett kanonerbjudande, alltså!

Om du är intresserad hör du bara av dig till mig genom min mail. Lämna också gärna en kommentar här så vet jag att du har mailat. Praktiska saker som betalning och upphämtning löser vi när du hört av dig. Det är bra om du bor i Stockholm, men givetvis kan jag även skicka den - dock mot fraktavgift då.

Väskan ser ut enligt ovan och mäter hela 58 cm längst ner och är ca 49 cm hög. Färgen är svart och material är konstskinn i handtag och förstärkningar, resten tjock sidenliknande tyg (oerhört fin lyster). Fodrad invändigt i svart tyg. Ett ytterfack med dragkedja och 3 mindre fack invändigt, varav ett är för mobil, ett är ngt större och öppet och det tredje är större med dragkedja.

Update:

Väskan är nu såld.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, väskan från Fifth Avenue är sjukt snygg. Puss och god fortsätnning på dig.

Smartasmia sa...

Tjipp Kerstin-bönan:-)
En jättegod fortsättning till dig också!

Anonym sa...

jag är intresserad av att köpa din väska. skickar dig ett mail.

Smartasmia sa...

Anonymous: OK:-)