06 januari 2007

Självtest

Your Dominant Intelligence is Linguistic Intelligence


You are excellent with words and language. You explain yourself well. An elegant speaker, you can converse well with anyone on the fly. You are also good at remembering information and convicing someone of your point of view. A master of creative phrasing and unique words, you enjoy expanding your vocabulary.

You would make a fantastic poet, journalist, writer, teacher, lawyer, politician, or translator.



Ovan är resultatet av Smartasmias uttråkade stadie idag när jag testade Idas tips på något att göra. Tack Ida - det var helt OK:-).

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev samma som du! kul test. Det är faktiskt så att jag gjort flera liknande test och inte allt för sällan får jag just politiker,poet eller ngt kreativt som svar. Kul..

Smartasmia sa...

Ida: vi får lan starta ett politiskt modeparti tillsammans:-) Alternativt tillbringa en kväll på pickalurven med att skriva dikter:-) Tjipp

Sara sa...

hag blev Logical-Mathematical Intelligence , kul test, men man kan undra hur väl det stämmer! :)

Smartasmia sa...

Sara: kul - och grattis; det var väl den kategorin jag skulle velat tillhöra själv:-). Nja..ska nog tas med ett par nypor salt. Tack för kommentar, förresten!

Anonym sa...

what's up chick? I'm also Linguistic Intelligence according to the test. Take care babes.

Smartasmia sa...

Stylesucker: oh..so lets be Linguistic Intelligent together, then:-) Ta hand om dig så jättemest själv, sötnos!

Anonym sa...

ja varför inte det låter ju riktigt kul. Fast jag hade nog gärna haft ett parti som handlade om annat än mode för mode klarar sig rätt bra utan ett parti ;) Jag har faktiskt hållt på med politik..

Smartasmia sa...

Ida: åh fan! Min allra djupaste respekt! Var själv aktiv i ett partis ungdomssektion när jag var ung...så jag vet vilket jobb det kan vara.