16 februari 2007

Dagens

Foto: Herr Boudoir


Aaahh...rise and shine folks...rise and shine.

Det har gått och blivit fredag här minsann och lite trött efter veckans visningsspring presenterar Smartasmia ett Dagens beklädnad så länge.

Jeansjacka med blixtlås: Lee Rider (från -99 tror jag); farfarströja under: Petit Bateau (handlat hos Shopaholic); brackor: Acne; strumpor: Nine West. Och se - har Smartasmia inte lyckats få till en liten glipa mellan tröja och brackorna igen...huligan-Smartasmia!

Ta det lugnt där ute.

8 kommentarer:

Mill sa...

Du är så cool!

Anonym sa...

Mill: hehehe...tack:-) Det är fröken Mill med!

Anonym sa...

Är det inte härligt när man kan plocka fram gamla grejer ur garderoben som man nästan glömt av :)

Ett bra köp helt enkelt när man fortfarande använder något efter 8år.

Smartasmia sa...

Stina: godmorgon sötingen! Jope, minsann...det är helt OK att återupptäcka saker i le garderob:-) Kom på att den ju funkar helt OK igen och blev lite glad. Ha en skön fredag, lilltrollet där

. sa...

Efter att ha uppräckt din blogg igår har jag nu läst igenom alla inlägg, och jag måste säga att du genast hoppade upp överst på favoritlistan. Underbart skrivet, och riktig inspiration! Tack!

Smartasmia sa...

Leontina: wow..vad glad jag blir! Tack så väldans mycket - tror minsann du gjorde min dag:-) Ska hälsa på hos dig strax. Tjipp

Anonym sa...

Nu blev jag inspirerad att plocka fram mina gamla gamla jeansjacka. Risken är att alla som ser den dör men jag gillar den - trots en blandning av brunt skinn och stentvättat. *hihi*
Vill förtydliga att din inte alls är i samma klass som min. :=)

Anonym sa...

Käthe: japp - och lägg gärna ut bild när du hittat den:-) Tjipp