14 februari 2007

(Går- ) Dagens och en Efterlysning!

Foto: Herr Boudoir


Smartasmia är något sen i starten idag.

Därför blir det ett hastigt "Dagens" beklädnad här....som ju egentligen är gårdagens sådan. Modeveckan kör igång för Smartasmia idag - och gör så ordentligt. Om jag tyar (småländska för orkar) ska Smartasmia gå på tre visningar idag; Fifth Avenue Shoe Repair, Camilla Norrback samt Nakkna.

Här kommer Efterlysningen: om det - på så här kort varsel - finns någon som jag "känner någorlunda" genom kommentarer hos mig tidagare (helst) som vill och kan gå på Fifth Avenue Shoe Repairs visning idag och kan möta upp vid senast 12.45: lämna då snabbt som attan en kommentar på detta inlägg så kan vi kontakta varandra. De var nämligen så snälla att de tillåter en extra "passagerare" på min biljett till visningen och därför vill jag ge Någon som inte fått inbjudan en chans att gå nu!

Brackor: ett par gamla Acne (nej - det är inte coolt att snusa - undvik det om du kan!); lila linne: American Apparel (passa på att spana in en schysst presentation av deras policy vad gäller tillverking av kläderna på hemsidan under "Mission"); marinblå kofta: Carin Wester; dandyrosett som egentligen är ett skärp: Camilla Norrback (ecoluxury).

Givetvis kunde Herr Annoying inte hålla sig undan.

17 kommentarer:

Mill sa...

Åh, tänk om jag kunde ta mig till Stockholm... Men det kan jag inte. Hoppas du får en trevlig dag!

Smartasmia sa...

Mill: tack - det ska jag försöka ha! Japp - trist att du sitter där just nu - annars hade du självklart fått hänga på:-)

Anonym sa...

ohhh dit hade jag velat gå...ha det superskoj iaf!

Smartasmia sa...

Madeleine: jag såg att du inte var från Sthlm på presentation....annars hade du varit välkommen! Det kanske blir fler tillfällen:-) Tack för kommentar!

Linda K sa...

åh I wish! kan tyvärr inte smita från jobbet så tidigt :(

Anonym sa...

Oh nej, varför bor jag inte i Stockholm. Men hade jag fått gå med dig om jag hade varit där? :)
Och söt katt och tuffiga kläder!

fruitcocktail sa...

Åh vilken trevlig inbjudan!! Vad du är rar:) Jag kanske kan gå, hör av mig till dig snart (har ju kontaktinfo)

Smartasmia sa...

Linda K: det kommer fler tillfällen:-) Sorry om jag frestade nu..!

Käthe: självklart hade du hängt med tant Mia om du varit här! Basta!

Fruitisen: du är min kandidat i stunden - så hör av dig:-)

Anonym sa...

Hade ju kanske varit trevligt, fast jag har ingen aning om vad det är riktigt!
Hoppas att du får en bra dag i alla fall!

Smartasmia sa...

J: nu börjar det bli lite tight med tid - annars hade du givetvis fått följa! Det är en modevisning. Hoppas du också får en jättebra dag:-)

Anonym sa...

snygg du var!! men det ser ut som du snusar? vad har du i framfickan? vaselin? ;)

Mary Lady Luck sa...

Åh så synd att jag hade tenta idag! Du är så gullig du! Hoppas du hittade en snäll själ att sällskapa med på visningen! Kram på dig :)

Smartasmia sa...

Billi: joe...jag snusar tyvärr..därav min avrådan för andra. Och tack:-)

Mary: japp - det löste sig i a f! Kram själv:-)

Vera sa...

Dina missar är enna riktiga linslusar :)

Smartasmia sa...

Vera: exaktemente:-) de är inte buskablyga, precis! Tjipp sötingen

Sara sa...

snygg klädsel! lyckost den som fick hänga med :)

Smartasmia sa...

Sara: tack så mycket! Du får hänga med tant Mia nästa gång om du är uppe då (och jag blir bjuden:-)). Tjipp