24 februari 2007

Undanhängt


Smartasmia och Herr Boudoir är hemma igen efter en runda på stan.

Det blev inget shoppat för Smartasmias del, däremot fick Herr Boudoir med sig hela 2 figuriner från Alvglans - en Wallace & Gromit-figurin från "Varulvskaninens förbannelse" och en Elvis-figurin från "Jailhouse Rock". Det är ju inte illa. Han påstår dessutom att den förra är min.

Även om det nu inte blev något handlat under själva rundan, hängdes det faktiskt undan en liten sak till Smartasmia på Acne. Att hämta på måndag. Kanske kommer en liten bild då rent av.

En semla blev det också. Min första och förmodligen enda för i år. Är egentligen ingen semelfantast....en är lagom. Herr Bäverlim och Herr Annoying slickade grädde från Smartasmias fingrar och mådde.

8 kommentarer:

Linda K sa...

spännande, vad bidde det för undanhäng på acne? :)

Smartasmia sa...

Linda K: hehe..det avslöjar jag på måndag. Tror jag;-)

Anonym sa...

Spännande att se vad det blir från Acne! Jag äter gärna semlor för dig också och tar risken att jag ser ut som en semla snart. :)

Smartasmia sa...

Käthe: jag tror att du får sätta i dig en hel del semlor för att själv anta formen av en...:-) Och du har all min tillåtelse att äta min beskärda del också! Tjipp sötingen

. sa...

Spännande att se vad.. Tog själv en runda på Acne igår på jakt efter en vårjacka, och det är allt för mycket som lockar. =)

Smartasmia sa...

Leontina: halloj, tjejan:-) Japp - jag vet...det gäller att hålla fingrarna i styr där! Tjipp

Anonym sa...

semlor är ju supergott! Fast kanelbullar är snäppet bättre ;)

Smartasmia sa...

Emelle: jag är med dig vad gäller kanelbullar:-) ha det bra!