30 augusti 2007

Made By Noemi made my night

Foto: Smartasmia


Goder morgon, små sköningar där ute.

Alla blev inte inbjudna till flashiga VIP-Acne-utförsäljningar igår kväll....men för oss vanliga dödliga (läs "allmänheten"...alltid skönt att veta vilket fack man tillhör) börjar deras utförsäljning i Stockholm idag (Torsgatan 2) (vi "allmänheten" borde gå samman och kräva VIP-behandling, månne...). Smartasmia har mal i sin plånbok, så för mig är det inte aktuellt.

Däremot var jag på ett annan flashigt event igår kväll - pressvisning av Made By Noemi aw 07/08. Det var väldans trevligt och som vanligt när det gäller denna tös - Noemi Ivanova (se snyggingen ovan) - var det urfina exempel på underkläder, scarfar och handväskor som visades. Det fanns flera guldkorn i min smak och jag gick speciellt igång på det champagnefärgade. Jag rekommenderar omedelbums ett besök på hemsidan med onlineshop och allt. Eminent sällskap avnjöts i form av Yeh-Yeh Girl och PD Annie (må lilla tån krya på sig fort som attan).

12 kommentarer:

Annie - PD sa...

Gulle dig - så mysigt att träffas igår! Skönt att dela våra hemska upplevelser verbalt ;)
Kram kram

Smartasmia sa...

Annie: japp - mer sådant:-) pössipannanpåsig

yeh-yeh girl sa...

Det var riktigt uppfriskande att träffa er igår. Kram.

Smartasmia sa...

Y-Y-bejbset: dito, vännen..dito!

Jenny sa...

Oh vad fint, tack för tipset om Made By Noemi! Måste kikas närmare på.

Smartasmia sa...

Jenny: hon är allra så mest välkommen:-)

Missy sa...

Åååååååh!

Det var bara det jag ville säga. Jag säger deet en gång till:

Åååååååh!

För sakens skull, liksom ;-)

Smartasmia sa...

Missy: jag skriver ner det här:-)

Leontina sa...

Jag börjar känna av lite abstinens utav att inte kunna besöka mina favoriter, Acne, Hope med mera. Tur att du håller mig uppdaterad (och att det finna internetshoppar som i inlägget ovan detta) =)

Tack för de trevliga kommentarerna i min blogg, alltid lika roligt att läsa!

Smartasmia sa...

Leontina: ahhh...till din tjänst, sötnosen:-) Och det är minst lika roligt att läsa kommentarer från fröken Leontina! Kramen

Mia sa...

Måste jag in och spana. :)

Smartasmia sa...

Mia-gumsan: hej söt! Gör så:-)