29 november 2006

Onsdag kväll

Uhuuuh...en liten kvällsrapport från Smartasmia:

a) jag är inte full - dock salongsberusad efter en öl och ett antal glas rödtjut på Patrick´s bar

b) jag är så in i jökelns sugen på Shopaholics Mike & Chris-nyheter (ve dig du styggelse till fresterska, Taru;-))

c) alkohol i begränsad mängd gör Smartasmia shoppingsugen....bad, bad me....höhö

d) i morgon bitti kommer ett klokt inlägg - missa för allt i världen inte det!

Gonatt på er - nu ska jag klämma klimakteriefinnar...och fundera på hur sjutton jag ska få till min avhandling till våren (mer om detta så småningom)


Update: Rättelse, mamma: jag drack en öl och 1,5 glas rödvin; det är alldeles lagom för min metabolism;-).

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Godnatt. Sussa sött :)

Smartasmia sa...

Dito, lilla sötmulen:-) Och jag är e n d a s t salongsberusad:-)