29 november 2006

Torsdag

Wow...alla butiker i hela Stockholm verkar ha drabbats av syndromet "kundkväll" el. liknande och alla nu på torsdag 30 november. Det senaste tillskottet (även om det inte är "min bag" direkt) är utförsäljning hos Lyxoutlet. Jag har ingenting emot det och har väl mina favoriter, men ändå - det kan bli lite krävande om man nu vill "beta av" alla dessa:

Neu, Sofo-nights, Wardrobe Stockholm, Bazoueria....och säkert fler därtill! Dessutom blir det ju mina absoluta favoriter Bröderna Eriksson och FvH/Widmans på fredag 1 december OCH Dada's Diamondslördag 2 december. Jag säger bara: "håll i hatten"!

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Ja, överallt alltså. Så lite tid alltså. Suck.

Smartasmia sa...

Japp - det är helt schizofrent..;-)

Anonym sa...

vilken tid är det hos bröderna eriksson? behöver man någon speciell inbjudan?

Smartasmia sa...

Monica: det startar när de stänger - d v s efter 19.00. Bara kom dit - och säg gärna vem du är så får jag träffa dig (fråga efter Mia) - = kul att träffa sina läsare:-) Syns på fredag, förhoppningsvis!