26 februari 2007

Dagens hjälte


Dagens hjälte
går till någon som Smartasmia vill pusha lite för samtidigt. Glöm inte heller bort att Du gärna får maila mig Ditt förslag till denna beundransvärda titel.


Det finns finfina exempel på bloggerskor som gör intryck på Smartasmia...trots en liten åldersskillnad (läs jag tycker ålder är väldigt irrelevant...med undantag för unga tjejer/killar med mkt äldre pojk/flickvän...alltså gränsfall till pedofili). Med ålder kommer ju i o f s också livserfarenhet...även om den tyvärr kan vara svår att skönja i vissa fall; alltså det finns många unga människor som är väldigt mogna...och det finns äldre människor som är väldigt omogna.

En sådan bloggerska som börjat göra intryck på Smartasmia är Leontina med bloggen "Betraktelsen". Hon är "bara" 19 år, men imponerar på mig:-). Hon har förtjänat titeln "Dagens hjälte" då hon till råga på allt gjorde min dag med denna länkning till Monokel. Tack sötnosen! Titta in hos henne idag, vetja.

Givetvis får Herr Boudoir en liten släng av hjälte-sleven också..... Tjipp, tjipp.

10 kommentarer:

Mill sa...

Det verkar vara en jättegullig tjej! Och vilken bra kategori. Man behöver verkligen uppmärksamma vardagshjältar mer.

Smartasmia sa...

Mill: japp - hon verkar vara en liten söting:-) Och det var just min tanke med kategorin. Tack vännen!

. sa...

Du kan då verkligen göra någon glad, jag kan inte ens försöka beskriva hur glad jag verkligen är. Jag visste inte att det fanns så här snälla människor. Du måste vara en underbar person!
Once again you made my day.

Smartasmia sa...

Leontina: du är så välkommen! Och som sagt - du gjorde ju min dag tidigare:-) Antar att det är OK att jag länkar till dig. Tjipp, tjipp

Kerstin sa...

Åh, hjältar är bra. Måste kolla in "Betraktelsen" - den bloggen har jag missat. Tack...

Smartasmia sa...

Kerstin: japp - de behövs:-) Du är välkommen pinglan!

Anonym sa...

Franincense har gjort intryck på mig också trots sin "ringa ålder". :) Ska fundera på vem mer som skulle kunna passa.

Smartasmia sa...

Käthe: japp - Hanna är en intelligent sak:-)

Anonym sa...

Jaså den är bara öppen för tjejer, då är jag väl diskvalificerad.

Smartasmia sa...

J: om du menar bloggen Betraktelsen är den nog inte bara för chicks..annars får du förtydliga vad du menar. Jag tar dock en gardering: bloggerskor kan lika gärna vara bloggare, Betraktelsen är nog för bägge könen och likaså är Monokel:-) Och dagens hjälte kan lika gärna vara en man. Så nej, J - du är långt ifrån diskad:-) tjipp