23 mars 2007

Wardrobe öppnar webshop



En rackans så skön fredag ligger framför oss och frestar och därmed är det alltså nästan helgigen.

Smartasmia börjar denna fredag med en toppennyhet: Wardrobe Stockholm - som jag rekommenderar minst ett dagligt besök hos - öppnar idag kl 12 sin webshop! För Smartasmia funkar Wardrobe Stockholm som färgterapi och inspiration. Passa också på att checka in deras helt ljuvliga och nyinkomna tights från Röda tråden som finns i silver, svartlack, optiskt vitt, neonrosa samt -gult.

Självklart önskar jag goa töserna Ida och Malin all lycka till med sin fina webshop nu.

7 kommentarer:

Annie - PD sa...

Så nice - vilken härligt nyhet!
Ska genast kolla in :)

Missy sa...

Oooooh! Äntligen! Men jag som hade bestämt mig för köpstopp och allt...

Smartasmia sa...

Annie: japp - äntligen:-) Och gör så! tjipp sötnosen

Missy: hehehehe..kul att glädja dig så här på morgonkvisten:-) Jag har typ...också köpstopp!

Kerstin sa...

Hurra vad skoj :)

Smartasmia sa...

Kerstin: japp - visst är det en bra nyhet:-) kram

Mary Lady Luck sa...

Åh så bra, då kan man ha ännu mer koll på alla fina saker. De randiga klänningarna jag har därifrån väcker så mycket uppmärksamhet överallt att det ibland känns löjligt. Men fint :)

Smartasmia sa...

Mary LL: även om jag inte sett dig kan jag mycket väl tänka mig att du väcker uppmärksamhet i dem - de är superfina och du är en fining:-) tjipp och kram